koffiebonen

• jules

en wat dachten jullie van mocca dor? echt een wereldboon

• anne

late reactie van mijn kant: weet niet waar je woont maar loop eens binnen bij een Cest Bon winkel en vraag een naar een Palermo of Ethiopische mocca. zeer de moeite waard

• Mitchell

Kijk eens op http://www.tuttitalia.nl, staat een uitgebreide webshop met een grote keuze aan koffie's.

• pierre

Kijk eens op www.spaansekoffie.com

Echte uit Spanje afkomstige Gourmet kwaliteit koffie. Van een kleine koffiebranderij uit Malaga

• Marc Steenhuis

Ik brand mijn koffie zelf met een Gene Cafe thuis koffiebrander. Op dit moment een melange van 60 % Colombia, 10% Kenya AA,10 % Guatemala,10 % Costa Rica en 10 % Mexico M.a.w. 100 % Arabica heerlijk vol en zacht tegelijk . Soms voor een stevigere Espresso 10-15 % Togo of Uganda Robusta ipv Guatemala en Mexico..

Als ik geen tijd heb om te branden haal ik de koffie bij www.fleurdecafe.nl en dan de Espresso Magnifique ook zo vol van smaak (Colombia). Succes met je zoektocht..

• Jakke

Annemieke heeft gelijk!

• koffie genieter

Mij is onlangs een ambachtelijk Nederlands merk zeer positief opgevallen:

Beans Coffee. Zie ook op internet beanscoffee.nl

Zeer veel keus voor een eerlijke prijs. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik heb al een aantal lekkere soorten van hun geprobeerd.Ook via internet te koop bij bijv.:

http://koffiexpress.nl/index.php?cPath=36

Ik vind dit een echte aanrader.

• S.

Je moet even kijken op www.debesteespresso.nl voor de beste koffiebonen.

Exclusief assortiment Italiaanse koffiebonen en goede kwaliteit.

• Koffie-weetjes.nl

Gaggia heeft ook zelf ook best goede bonen.

En heb onlangs Bristot Speciale bonen geprobeerd, ook erg goed!

Voor info over koffie etc. kun je ook eens op www.koffie-weetjes.nl kijken!

• koffiebean.nl

In de webwinkel van koffiebean vind je een aantal goede espresso koffiebonen voor een aantrekkelijke prijs.

Veel koffieplezier namens het,

Koffiebeanteam

www.koffiebean.nl