koffiebonen

• Frank

Tja, je hebt haar/hem door hè!

Moet je het wijnforum maar eens doorspitten…..

Enne over smaak valt niet te twisten……

Ik heb als kok/Chef-kok met de beste ingrediënten mogen werken in zeker niet de minste zaken van Nederland.

PS ik vind een QuarterPounder ook weleens lekker hoor hahahahahahahaha.

Ik blijf zeggen: neem de wijze raad maar aan van Chantal/chantal dan komt alles goed.

En om nou over iemands taalfouten te vallen vind ik ook een beetje kinderagtich ;-)

• Dollie

Is de whiskey weer in je bol geslagen, Frank?

• De Kralingse plantage

Probeer eens Medellin Secret…….

• Nico Meerhof

Tschibo Privat en Excellent serie

In de goedkopere klasse zeker het proberen waard: rond de 8 euro/kg.

Te bestellen via hun site maar helaas geen bonen.Deze zijn wel te krijgen in hun winkels.(Duisland)

http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/TdNlBrowseCatalog-Start?CategoryName=kaffee&source=NAVI

Onze favoriet: Tasso d'Oro (volgens ons maar 1 type van 13 euro 50/kg

Merken als lavazza en segafredo hebben in de goedkopere prijsregionen ook verschrikkelijk matige koffie in de aanbieding. Ik weet trouwens niet of de Tschibo verkooppunten in nederland wel bonen verkopen. Wij komen daar nooit en zijn al jarenlang zeer verknocht aan onse Tasso d'oro.

• Anne-Mieke

Ik prik doorgaans alleen op het tuin- en het advocatenprikbord (al vele jaren). Dat ik hier ben beland is enkel gelegen in het feit dat ik de strijd heb aangebonden met ‘trolls’ zoals jij.

Jij bent n.l. onder diverse pseudo's (chantal, dollie, dirk, joris, chalias, chantal van dam etc etc etc.) inmiddels op vele prikborden een bekend en meestal ongewenst persoon die er vooral op uit is de sfeer op die prikborden te verzieken. Ik noem er maar een paar: koffie, wijn, soep, hypotheek, etiquette, darmkanker, mosselen, sms, keuken, antwerpen, muizen, vis, veehouderij, psoriasis, gras, tuin, vis, echtscheidings, konijnen, kippen, dierenrechten, vogelgriep, advocaten, eenden, duiven en wie weet waar nog meer. Het is ook niet voor niets dat je al op verschillende prikborden een ban hebt gekregen.

Dus wie is er hier nu een ‘prikbordwaanzinnige’?

• Anne-Mieke

Oh nee, op het psoriasisprikbord niet, maar dat maakt het aantal prikborden waar je wél komt (of kwam) zeker niet minder indrukwekkend.

• Chantal

Hier hoeven we dus niets aan toe te voegen. Patienten die lasteren gaan meestal vrij uit. Zou niet mogen.

• Anne-Mieke

Nee hoor, jullie (oftewel jij en je andere pseudo's) hoeven daar inderdaad niets aan toe te voegen :D

• pattrick

berkhoff bonen zijn in zakjes van 250gr te koop bij Latin in het winkelcentrum van amstelveen

• Rosemarijn

Eenhoorn koffie… super kwaliteit!

ze sturen via de post, je neemt zeg maar een soort van abonnement…

www.eenhoorn.eu