Hiermee wil ik iedereen waarschuwen voor de slechte service van redcoon.nl.

Wij hebben 14 maanden terug een saeco small gekocht bij redcoon.

Alleen doordat wij op leeftijd zijn beschikken wij niet over de mogelijkheid om met ideal te betalen.

Is dus via een familie lid gegaan.

Gelijk doorgeven dat dit alleen factuur adres is,en machine elders geleverd moest worden.

Daar ging het al mis.

De levering werd gedaan op factuuradres.

Helaas machine is nu in de 14 maanden voor de 4e keer defect.

Machine is tot nog toe gemiddeld 5 weken weg geweest voor reparatie.Maar is ook nog niet ene keer op het juiste adres terug bezorgd.

Als je hier een melding van maakt,beloven ze dat dit niet meer voor komt,maar zelfs in de correspondentie beantwoorden ze nog naar het factuur adres.

Bij de firma redcoon.nl zijn het de meest ongeinteresseerden personeelsleden die je maar kan bedenken.

Wat een bedrijf en slechte service.

Je bent gewaarschuwd.Helaas had ik voor mijn bestelling niet op forums gekeken naar andere de ervaring.Want ben er inmiddels achter gekomen dat ik niet de enigste ben.

Ik heb ruim 4 weken terug mijn machine weer afgegeven op het postkantoor voor terug te sturen ter reparatie.Hij is nog steeds niet terug.Heb de afgelopen weken diverse emails gestuurd.En daar krijg je alleen maar een antwoord dat hij door …. in behandeling is genomen.Heb aangegeven alle forums te informeren over deze slechte service als ze niet binnen een 2 weken met antwoord kwamen.Heb ze zelfs 1 week extra gegeven.Helaas nog geen antwoord.DUS JE BENT GEWAARSCHUWD.

Bij redcoon nooit bij bestellen