Hoe schoon is automaat op kantoor?

• Jeroen

Weleens de kans gekregen om te zien hoe de koffieautomaat op kantoor er van binnen uitziet?

Was dit erger dan een vieze horrorfilm of juist helemaal niet?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

• Bianca

De mensen klaagde bij ons over droes in de koffie en ik stond er toevallig net bij toen de machine open werd gemaakt.

Nou een ding: ik hoef geen koffie meer uit deze machine! Wat was dat vies zeg!!!

Blijkbaar blijft door de stoom van het hete water de koffie-korrels aan het pijpje hangen…. en tja als er veel koffie wordt getapt kan dit behoorlijk vol plakken. Ook bij het pijpje van de koffiemelk was het al flink aangekoekt. BAH!

We hebben een vervangster voor de receptioniste en die had niet gedacht dat het schoonmaken van de koffiemachine toch wel wat regelmatiger moest gebeuren…. Het is voor zo'n dame ook best lastig als je eigenlijk achter de balie hoort te zitten om gasten te ontvangen en je moet de koffiemachine schoonmaken…. Je kan je niet in tweeën splitsen…

• bianca

De mensen klaagde bij ons over droes in de koffie en ik stond er toevallig net bij toen de machine open werd gemaakt.

Nou een ding: ik hoef geen koffie meer uit deze machine! Wat was dat vies zeg!!!

Blijkbaar blijft door de stoom van het hete water de koffie-korrels aan het pijpje hangen…. en tja als er veel koffie wordt getapt kan dit behoorlijk vol plakken. Ook bij het pijpje van de koffiemelk was het al flink aangekoekt. BAH!

We hebben een vervangster voor de receptioniste en die had niet gedacht dat het schoonmaken van de koffiemachine toch wel wat regelmatiger moest gebeuren…. Het is voor zo'n dame ook best lastig als je eigenlijk achter de balie hoort te zitten om gasten te ontvangen en je moet de koffiemachine schoonmaken…. Je kan je niet in tweeën splitsen…

• Inge

Nou dat is nou goed dat die vraag gesteld is.

wij hebben een automaat van Cafebar met papieren rollen erin. Mijn collega vindt dit zulke ondingen, zodat ze haar handen er vanaf heeft getrokken. Niemand anders maakt dat ding schoon. Gelukkig lust ik geen koffie. Ik heb mijn waterkoker van huis meegenomen. Dat water is nog heter ook dan uit de automaat.

Groetjes,

Inge

• Van Gorp

Haha. Bij ons is het niet beter. Wij hebben een automaat met papierrollen die direct doorgaan naar een grote prullenbak eronder. Uit ervaring weet ik dat koffie kan schimmelen. PROOST!

• mark

nou wij hebben een cafitesse 61 op kantoor, en is superschoon hij werkt op driepvries koffie dus zo in de beker geen omkijken na.