Douwe Egberts punten

• Marcel Stringer

Het lijkt het motto van DE. Sparen voor de kinderen van uw kleinkinderen…

Sinds ik het Espressoapparaat van Philips in de DE-winkel heb zien staan, wil ik toch eens proberen deze hoofdprijs aan DE-punten (220.000 punten) bij elkaar te verzamelen. Met alleen koffiedrinken gaat dat in dit leven niet meer gebeuren, vandaar dat ik probeer punten over te nemen van mensen die ook al tijden sparen en eigenlijk niet weten wat ze met de punten aan moeten. Ik wil daar graag een financiele vergoeding tegenover stellen. Zodoende zijn we beiden geholpen.

Ik ben bereid om te spreken over een vergoeding van 2,50 euro per 1000 DE-punten. Uiteraard kunnen wij hierin overleggen al naar gelang hoeveel punten er aangeboden kunnen worden. Mocht u zich hierin kunnen vinden, mailt u mij dan op: Marcel_Str@hotmail.com

Vriendelijke groet,

Marcel Stringer.

• Sassy Slot

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar Douwe Egberts punten en mag ook ruilen.

Mijn dochter is gestopt met diddl verzameling na 15 jaar en wil het best ruilen tegen Douwe Egberts punten.

(200 punten = 1 euro) staat er op www.Douwe Egberts.nl

wens je een fijne dag en gr Sassy

• c.v.d.wijgaart

Hoeveel punten heb je nodig voor een senseo?? en hoe veel moet ik dan nog bij leggen?

• Jeanne van Geloven

Hoeveel punten heb ik nodig voor een Senseo apparaat. Kan ik ook gedeeltelijk punten, gedeeltelijk geld geven?

Is de Senseo alleen te koop met punten bij de DE-winkels.

Bedankt voor de info.