Gebarsten koffiekan

  • Gerda

    Mijn glazen kan van koffiezetautomaat merk Primo (Aldi) is gebarsten.

    Ik vind nergens meer het bijhorende boekje terug om de firma te kunnen contacteren omtrent een nieuwe glazen koffiekan. Het toestel heeft 3 jaar garantie, ik heb me al rot gezocht, maar nergens eentje te vinden die eronder past.

    Wie kan me verder helpen door in de handleiding (ergens langs achter in het boekje staat adres en telefoonnummer van de firma Primo) de gegevens af te schrijven en hier te publiceren.

    Vroeger kon men dit bekijken op het Aldi-forum waar ik ook enkel tips op geplaats had, maar blijkbaar is dit forum verdwenen.

    Op voorhand van harte bedankt.

    Vriendelijke groetjes,

    Gerda

  • Yves

    Beste,

    Ik zit met hetzelfde probleem. KUnt u mij aub het nummer doormailen wanneer u het van iemand hebt ontvangen.

    alvast van harte bedankt

  • Gerda

    Hallo,

    Ik heb net je berichtje gelezen, ondertussen heb ik mijn eigen boekje teruggevonden.

    Hierbij het adres van de firma Primo;

    PRIMO * Industriezone Klein Gent * Bouwelven 12A * 2280 Grobbendonk * tel 0032 (0)14/21.82.71

    Wat je dient te vermelden is het kleur van de machine en of het type met of zonder timer is.

    Veel succes.

    Groetjes Gerda

  • Gerda

    Hierbij het adres en telefoonnummer van de firma Primo;

    PRIMO Industriezone Klein Gent * Bouwelven 12A * 2280 Grobbendonk tel 0032(0)14/21.82.71

    Groetjes Gerda

  • Yves

    hallo

    alvast bedankt voor de moeite

    groetjes

  • Gerda

    Geen dank, graag gedaan.

    Groetjes Gerda