opbergsysteem voor koffiepad houders

• Joyce

Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een opbergsysteem voor de koffiepad houders van mijn senseo apparaat. Ik heb op dit moment 2 houders voor koffie 2 houders voor thee en 1 voor chocolademelk. En er zal nog zeker 1 houder voor expresso koffie bij komen. En omdat ik regelmatig wissel zoek ik naar een opbergsysteem om dit op te bergen. Maar tot nog toe ben ik tevergeefs opzoek. Heeft iemand zoiets ooit gezien. Hoor het wel groetjes Joyce

• Annie

Kijk eens op marktplaats daar staat er een in van roestvrijstaal.

Ik was er ook naar op zoek maar ik ga overstappen naar een saeco met koffiebonen.

• Joyce

Bedankt voor de info maar ik heb het niet kunnen vinden. Groetjes Joyce

• Marco

Dag Joyce,

Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een padhouder standaard.

Octrooi op het model is aangevraagd en de productie zal binnen enkele weken beginnen naar verwachting.

Op www.leddy.nl kan je de ontwikkelingen volgen.

Vriendelijke groet,

marco Holsheimer

• Stijn van Wolferen

Hallo!

Neem even contact met mij als u nog interesse heeft in zo'n houder. Ik heb namelijk een bedrijf die deze maakt. Reageer even via de email en dan kan ik u een foto van het product sturen!

Groetjes,

Stijn van Wolferen

Funtastic SC

Afdeling Promotie en PR

06-10509370

• Ruud

Ik hoop voor je dat je conform de regels van het octrooi te werk gaat.

Als ik me niet vergis, mag het product niet bekend zijn bij publiek voordat het octrooi volledig is geregeld en het ook daadwerkelijk op je model zit.

Voor een betere oplossing, verwijs ik iedereen die iets in deze richting zoekt naar;

www.funtasticsc.nl

Dit behoeft geen verdere uitleg!

• Marco

Octrooi is goed en volledig geregeld.

• Ruud

Ik hoop het voor je!!!

Ik heb er namelijk de ervaring mee dat het strikte regels geniet en het zo maar teniet kan worden gedaan (door derden) als deze niet gevolgd worden.

Dan is/zijn uiteindelijk al je moeite/kosten voor niets geweest.

• Maarten

Beste Marco,

Ik wil niet vervelend doen maar je hebt een octrooi aangevraagd; dit wil zeggen dat het niet is toegestaan om tijdens deze aanvraag een foto of plaatje te publiceren op internet of waar dan ook. Want, dan is je product niet meer uniek en dat is nu net de reden waarom je een octrooi hebt aangevraagd! Dit is een belangrijke voorwaarde. Je zegt dat het is geregeld en nog loopt maar het is pas wettelijk toegestaan als je alle papieren in handen hebt…pas dan is het mogelijk om het openbaar te maken. Eigenlijk komt het er dus op neer dat je handelt in strijd met de regels. Als je dus ooit een aanklacht wilt indienen omdat een andere partij met een soortgelijk product op de markt staat, sta je macheloos vanwege deze handeling.

groeten,

Maarten

Jurist Groningen.

• Ruud

Laten we maar hopen voor jou dat dit niet het geval is, zou eeuwige sonde zijn!! Maar hier doelde ik eigenlijk ook op, ik wist het niet meer zeker….