Senso=stuk!

• Marcella

Hallo,

Ik heb nu iets langer dan een jaartje een senseo apparaat. Helaas geeft deze nu sinds enkele weken zeer slappe koffie, extreem waterig. En nee het ligt niet aan het verwijderen van de koffiepads. Ik heb al geprobeerd hem schoon te maken enzo maar dat helpt niet. Mijn garantie is ook niet meer actief want het is meer dan een jaar geleden dat ie gekocht is.

Heeft iemand enig idee waar dit probleem van slappe koffie aan kan liggen? Het was eerst altijd lekkere koffie wat eruit kwam, maar nu dus niet meer :(

Groetjes Marcella

• salvatore

gewoon uit het raam gooien en een serieus apparaat kopen.

ciao

Salvatore

• chantal

Senceo-apparaten leveren altijd slappe koffie.

Gewoon een espresso-automaat kopen.

• Poek

Senseo is vies! Heb zelf ook zo'n apparaat. Overweeg hem ook mee te geven met het grofvuil. Grootste hype ooit.

• Frank

Fijn dat bijna iedereen hier op dit forum als het gaat over SenseoKOFFIE geen normaal en fatsoenlijk antwoord kan geven.

ÉÉN KEER ZEG IK HET NOG, OOK VOOR DE “FIJNPROEVERS”:

over smaak valt niet te twisten.

Maar waar de vraag over ging, is dat het apparaat kapot was en of er eventueel iemand op dit forum weet waar dat aan ligt.

Mijn antwoord:

Ik lees vandaag in de krant dat er wereldwijd (voor zover er Senseo's worden verkocht) megaveel klachten over het APPARAAT binnenkomen bij Senseo.

Ze schijnen nl. een soort vacuum te creëren, misschien dat dit de oorzaak is.

Je kunt ook proberen om zelf pads te maken (zie google) met je eigen lekkere koffie; je kunt dan meer koffie gebruiken zodat ie sterker wordt.

Ik hoop dat je aan dít antwoord wel wat hebt!

Groeten en wacht de volgende reacties maar af……..lachen!!!!

Frank

• J.W. Blommers

Beste Marcella,

Uw Senseo heeft ook na een jaar nog garantie, ga na u dealer terug en vraag om een antwoord gaat dit niet probeer dan rechtstreeks bij Philips aan te kloppen, zie internetsite Philips. Het kan en mag niet zo zijn dat net apparaat na iets meer dan een jaar het niet meer goed doet!

zie ook: www.consuwijzer.nl

Hoop dat je hier wat aan heb, denk het wel!!

J.W. Blommers

www.dekralingseplantage.nl