Storing Cafitesse 400

  • Kees

    Hoi,

    We hebben sinds kort een Cafitesse 400 maar 't ding geeft een storing aan: Err 2.

    Heeft iemand een idee wat dit te betekenen heeft??

  • Frank

    Ik denk dat je de service-center van DE even moet raadplegen.

    Kopieer de onderstande regel in je browserbalk. Dit is de instructiehandleiding van de 400-serie.

    www.decs.nl/NR/rdonlyres/90DDB439-9C5B-458F-9C63-D0C9617AF712/0/QRC_Cafitesse400.pdf

    Succes, Frank.

  • natasja

    Hoi,

    Cafitesse werkt met electronische progamma's je zal D.E. moeten bellen veel s6 en de voorrijkosten zijn erg hoog … het is beter de machiene te verkopen… maar je verwarmings element is gebroken dat is alles helaas ook zijn de onderdelen ook eg duur…

    veel s6 ermee

    natasja

  • maikel

    hallo ik heb gewerkt voor DE

    DE STORING BETEKENT DAT U MACHINE EEN WATERPROBLEEM HEEFT.DIT KAN VAN ALLES ZIJN .MEESTALS IS HET DE VLOTTER DIE VERKALT IS. DEZE KAN U BENADEREN DOOR BOVEN OP DE MACHINE DE DEKSEL ER AF TE SCHROEVEN EN EVEN IN DE BOILER TE KIJKEN S6

    MET VRIENDELIJKE GROET M.WARMER

  • Katja

    Hoi, Vervelend! Misschien een nieuwe machine aanschaffen? Waar ik werk hebben we Van Duijnen machines. Goede service, altijd snel gerepareerd en lekkere koffie! www.vanduijnen.nl

    Suc6 en ik hoop dat het snel verholpen is!

  • twan

    wij hebben ook een cafitesse 400 gekocht,maar geeft nu een error code 11,

    er moet een monteur voor bij komen volgens DE,wie o wie kan mij helpen aan een monteur bel mij gerust op 0620555344,en dan komen wij er wel uit(omgeving Nijmegen)

  • Hans

    Het verwarmen duurt meer als 1 uur. (error 2)

    - Bekabeling niet in orde

    - verwarmingelement defect

    - relais defect

    Dit staat in het handboek van D.E.

  • Hans

    Error 11 is een prg. fout en eenvoudig (meestal) te verhelpen met de prg. device.

    Kan ik wel regelen voor je .

  • patrick

    wij hebben ook 2 cafitesse's 400 gekocht blijkt er 1 stuk te zijn hij geeft error 21 aan als er iemand een monteur weet in de buurt van born in limburg dan hoor ik het graag

  • patrick

    wij hebben ook 2 cafitesse's 400 gekocht blijkt er 1 stuk te zijn hij geeft error 11 aan als er iemand een monteur weet in de buurt van born in limburg dan hoor ik het graag