Espresso automaten voor leuke prijzen

• Koffie Wereld

Is er een markt voor goede en goedkope espresso automaten????. Ik ben onlangs een winkel begonnen met koffie automaten welke naar mijn mening beter zijn dan de automaten die al op de markt waren.Het merk is Ascaso en is er net als Francis in vele kleuren te verkrijgen.Nu zou ik willen weten of de prijs goed is en of er handel in zit via internet.Graag jullie mening

www.koffie-wereld.nl

Met vriendelijke groet

M

• Chantal

Ik heb een paar weken geleden een Saeco Vienna vol automaat gekocht bij de Makro voor ongeveer 210 euro. Met één druk op knop maalt het ding koffiebonen en zet vervolgens twee prima kopjes espresso.

In dat licht gezien vind ik Uw produkten behoorlijk aan de prijs.

• Frank

Tja,

je kunt nou eenmaal niet Opels met Mercedessen vergelijken……..

Het zijn heel normale vergelijkbare prijzen met bijvoorbeeld Kookpunt.

En bij de Makro zijn het meestal “pallet-aanbiedingen”.

Ik kraak het niet af, maar vergelijk het eens eerlijk!

• Frank

http://www.koffiewarenhuis.nl/products.php?id=23&catid=9

kijk hier maar eens naar…..

scheelt gewoon 150 eurootjes per apparaat!!!

groeten, frank

• Koffie Wereld

Bedoel je duurder of goedkoper.Volgens mij zijn zij duurder met de automaten want de Ascaso Dream voor gemalen koffie is € 588,00 en de Arc Fun is € 428,00 dat scheelt niet zoveel.Bedankt voor je reactie

Koffie Wereld

M

• Ewing

Beetje late reactie mijnerzijds. De getoonde machines op je site zijn zeker concurrerend. Vooral de Gaggia Classic is zeer laag geprijsd t.o.v. de andere aanbieders! Een opmerking als laatste; de Francis machines zien er altijd zeer leuk (retro) uit, maar de kwaliteit (duurzaamheid) is belabberd. Roestvorming is meestal na enkele maanden al aan de orde. Succes verder met de zaken!