Dieptepunt

• Marlijn

Vandaag zag ik dat er een nieuw dieptepunt is bereikt in de huidige consumptiemaatschappij: cappucinoschuim UIT EEN SPUITBUS!!!

Kennelijk waren oploscappucino en zelfs cappucino uit de Senseo nog niet voldoende om aan te tonen dat lekker en natuurlijk er absoluut niet meer toe doen, en dat consumenten hun ziel nog verkopen in ruil voor alles wat maar snel en gemakelijk is - desnoods als het 100% onnatuurlijk is.

Jammer…….

• Frank

Tja,

Ben jij weleens bij Mac Donalds geweest?

Zo ja, heb jij dan nog iets kunnen ontdekken wat de ware aard van het vlees is???

Kennelijk is het zo dat de consument ergens op staat te springen om het te hebben.

Ik wacht nog op de chocolademelk uit de Senseo…. of de Irish Coffee!!!

Groeten, Frank.

• chantal

Er gaat niets boven een eigen gefokte en geslachte slowfood kip van 16 weken.

Of een echte harde soepkip, dat zijn overjarige kippen voor de soep. Ik fok ze zelf want harde kippen kan je verder nergens kopen bij poelier of supermarkt.

• salvatore

ehhh…bestaat er nu ook kip koffie, of was je verdwaald.

Ciao

• Chantal

Niet helemaal. Frank hierboven had het over de ellende van Mc Donalds dus vind ik dat ik het wel mag hebben over goed kippenvlees en kippensoep voor de maaltijd dat je met een goed kopje espresso afsluit.