aanrader

• F. Verhaar

Ik heb laatst op een beurs Medellin Secret geproefd en kan het echt aanraden! Top smaak echt, ik heb gelijk een zakje meegenomen. Ze vertelde me ook nog een goed verhaal achter de koffie. En ze schijnen uniek te zijn omdat hun koffie geen melange is. Mijn interesse is gewekt….

Wie kent het merk nog meer en wat zijn de ervaringen?

• J.W. Blommers

Beste heer Verhaar,

Wij verkopen Medellin Secret en dit is echt een TOP koffie.

Velen zijn overgestapt van verschillende merken naar Medellin.

Met vr. gr.

J.W. Blommers

De Kralingse Plantage

www.dekralingseplantage.nl

• ilse

Het is absoluut geen bijzonderheid dat het een pure koffie is, sterker nog voor dat geld mag je dat ook zeker verwachten. Het is goede koffie, maar niet bijzonder hoog van kwaliteit, en er is maar 1 smaak van, beetje saai…kijk eens bij een speciaalzaak voor koffie en je zult merken dat het niets bijzonders is wat je nu hebt…

• F. Verhaar

hoi Ilse,

tja, smaken verschillen :)

Ik kom vaak bij koffiespeciaalzaken, vind het leuk om nieuwe dingen te proberen. Maar wat mij betreft blijft Medellín Secret toch wel de absolute top. Inderdaad niet zo veel keuze qua smaken (Colombiaans, mild of original), maar dat maakt mij niet uit, die original is zo goed, dat verveelt nooit! En ze kunnen misschien geen meer smaken doen omdat het van 1 plantage komt? Ik vond dat juist wel bijzonder.

• Frank

Hoi Ilse,

Weleens Palombini-espresso op?

Heerlijk!!!

• Nilz

is dit ook in nespresso cups?

• J.W. Blommers

Nee, deze is niet in nespresso cups te krijgen.

Dit zal ook niet gebeuren.

Met vr. gr,

J.W. Blommers

www.dekralingseplantage.nl