Kopie van de brief die ik vanochtend naar de Bijenkorf heb gestuurd, voorlopig zit ik dus weer aan de nescafe oploskoffie, aaaaaaaaahhhhhhhh!
————————————————————————————————————————
Op 16 augustus heb ik in uw filiaal een espressomachine van FrancisFrancis in de kleur amandel gekocht en betaald met visacreditcard.We hebben de machine de volgende dag uitgevoerd naar Israel.
In Israel heb ik drie keer een zware electrische schok gekregen van het apparaat, na wisselen van de stekker bleven de stoppen doorslaan. Bij ontbreken van een servicepunt in Israel hebben we de machine laten doormeten door een reparateur van electronica en blijkt het verwarmingselement van de X1 defect te zijn en dat reparatie (als hij al aan het onderdeel kan komen) ongeveer de helft van de aankoopsprijs van het apparaat zal bedragen.
Hij noemde het defect ronduit gevaarlijk en onbegijpelijk.
Ik ben erg teleurgesteld dat een merk met zo'n goede reputatie een apparaat met een dergelijk defect op de schappen heeft kunnen zetten. Ik verzoek U met mij mee te denken aan een oplossing, opsturen naar Nederland wellicht? Maar wie is dan verantwoordelijk voor de porto? Ik hoop op een spoedige en correcte afhandeling,
————————————————————————————————————————–
Iemand nog briljante ideeen voor mijn prachtige maar gevaarlijke X1? Is dit een vakervoorkomend probleem?