RVS SENSEO ????

• Astrid

waarom staan er toch zoveel rvs senseo apparaten te koop op marktplaats???

zijn ze niet goed???

iemand enig idee?

mijn senseo(gewone blauwe 2e type)geeft maar halve bakkies…ook iemand een idee??

k heb wel geregeld ontkalkt en hij is pas een half jaar oud.

bedankt alvast.

Astrid

• Frankus

Hallo,

heb je wel senseo-maat kopjes gebruikt?

zo ja, zit er nog garantie op zodat je hem nog kunt laten repareren.

En de RVS-senseo staat zoveel te koop omdat de mensen denken dat dat een soort van Espresso-apparaat is. Dat valt dan tegen, zeker voor de prijs.

En RVS is nu eenmaal duurder dan plastic….

Succes, Frankus

• Astrid

Hallo Frank,

Ja ik heb echte senseo kopjes gebruikt!

heb deze meegenomen naar 4 andere adressen en daar ook een bakkie “gezet”

allen zaten wel wel 3 a 4 cm voller dan de mijne doet.

ook mijn eigen pads gebruikt.

helaas geen garantie daar ik hem gekocht heb bij een medewerker van senseo die ze “kaal ”verkocht zonder doos etc..

en wat die rvs apparaten betrefd .ik neem aan dat ze dus hetzelfde doen als de normale senseoos.

maar er staan er zoveel van te koop dat vind ik raar.die dingen zijn er net!! alsof ze niet goed zijn??

gr Astrid

• Andre L.

Ik heb geen verstand van senseo's want ik heb er zelf geen. Maar een zoektocht op internet leert dat de waterafgifte wel in te stellen is. Hiermee wordt je bakkie natuurlijk minder sterk, maar als het goed is, is ie op dit moment dan ook TE sterk…

Hier staat de handleiding: http://members.lycos.nl/senseocrema/menu.html

Je zegt dat hij een half jaar oud is, maar was het voorheen wel goed en ging hij steeds minder geven? Als dat zo is duidt het op een verstopping of defect of zo.

Maar als het altijd al zo is geweest zou het een foute fabrieksinstelling geweest kunnen zijn, of iemand anders heeft er een keer aan zitten draaien.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Succes,

Andre

• Astrid

bedankt voor de tip we gaan het zeker uit proberen.

groetjes Astrid

• Koffie Leut

Er staan er vast zoveel te koop omdat ze van de vrachtwagen gevallen zijn……..

• Frankus

Dan blijft plastic toch mooier denk ik, want het deukt niet! ;-)

• ria.roozenburg

ik heb een gewone wit/gele senseo hij is nu ong 2 jaar in gebruik gemiddeld 3x per dag en hij probeerd wel maar er loopt geen water door heeft iemand hier ervaring mee