koffie uit krups automaat

• thea

hallo

we hebben een krups koffie automaat voorzowel koffie als espresso

maar vinden de koffie heel erg lauw wie heeft hier ook last van en wie weet wat je hier aan kan doen

• Andre L.

Ik heb niet echt specifiek verstand van deze apparaten maar misschien kan ik wat suggesties doen als ik wat meer informatie heb.

Dus ik heb de volgende vragen: * wat is de typeaanduiding van het Krups apparaat? * Is het alleen de koffie die lauw is, of ook de espresso?

Groet,

Andre

• robbes

ik raad je aan even naar een speciaalzaak te gaan. www.kaldi.nl voor meer infomatie. Daar willen ze je wel helpen. Als je dan als dank meteen een pondje gemalen koffie (of bonen) koopt, dan weet je meteen hoe lekker dat is. Je komt dan vanzelf wel regelmatig terug.

succes.

robbes

• Andre L.

Hmmm…

Dit riekt naar sluikreclame.

Ik zie nog niet helemaal in hoe de temperatuur van Thea's koffie hier beter van wordt…

Heb je voor Thea misschien een iets meer doelgericht advies of denk je echt dat de problemen opgelost zijn als Thea daar het apparaat op de toonbank neerzet en met het apparaat + pondje koffie thuiskomt?

Ik bedoel ik zeg niet dat het niet kan, ik heb alleen nog nooit van deze service gehoord.

Groet,

Andre

• Frankus

Eerste tip: zorg dat je kopjes warm zijn voordat je de koffie erin doet.

Verder is goed onderhoud van de machine van enorm belang; er onstaat nl. kalkafzetting.

Tweede tip: zorg ervoor dat de machine al een tijdje aanstaat en niet meteen als je hem aanzet een kopje zetten.

Dit heb ik eerder gehoord van mensen.

Ook de doorloop tijd moet ongeveer 25 á 30 seconden zijn, vanaf het moment dat je het knopje indrukt.

Succes, Frankus.