caffeinevrij koffie.

• anne-mie koopmans

hallo. Noodgedwongen moet ik caffeinevrije koffie drinken .Ik heb al verschillende merken geprobeerd,maar nog steeds niet de juiste gevonden.Heeft iemand van jullie een goede tip?

• Frankus

Wat voor koffie???

-Senseo?

-Espresso?

-Snelfilter?

Senseo: Douwe Egberts Senseo Cafeine vrij is gewoon goed.

Bij Espressokoffie blijf ik toch bij de Illy Cafeinevrij omdat hier de pit nog goed inzit.

Dit is trouwens een koffie waar in de “normale” Illy al weinig cafeine in zit. Veel minder dan in andere espresso's.

Voor snelfilterkoffie kan ik alleen maar zeggen:

Koop per ongeluk een pakje decaffee en je zult er weinig tot helemaal niets van merken.

Tja, verder succes ermee.

Groeten, Frankus.

• ilse

Bij speciaalzaken zijn vaak meedere soorten cafeine vrije koffie te krijgen. zowel in bonen als gemalen. Cafeine proef je niet! Alleen de meeste cafeinevrije koffie soorten zijn wat zachter, terwijl dat niet hoeft. Kijk eens bij jou in de buurt naar een goede koffiewinkel.

• roland

Zonder reclame te maken wil ik graag reageren omdat ik als koffieleverancier nog wel eens de vraag krijg voor goede cafeine vrije koffie. Wij halen de koffie ut Italie bij een ambachtelijke brander die voortreffelijke cafeinevrije koffie produceert. De kunst zit 'm in het verwijderen van de cafeine. Veelal gebeurt dit met toevoeging van chemische middelen. Hierdaar gaat veel van het aroma verloren. Zonde en jammer voor de bewuste koffiedrinker. De koffie uit Italie wordt volledig op natuurlijke basis en volgens een strikte procedure van de caifeine verlost. Geen chemisch proces dus. Onze koffie blijft zijn aroma volledig behouden en kan als basis voor een krachtige espresso dienen. Voor de bezitters van een koffiepad machine kan ik nog melden dat deze deze decafeine vrije koffie ook als pad te krijgen is.