Specialiteitkoffie uit Equador

• Bastiaan

Nieuw in Nederland is een hoogwaardige specialiteitkoffie uit Equador. Sinds 2004 wordt ESCoffee (Eqadorian Speciality Coffee) in Nederland geïmporteerd en verhandeld.

Deze koffie kenmerkt zich buiten zijn excellente smaak door zijn eerlijke en gezonde karakter. Dit is te danken aan het biologisch geteelde productieproces (met inachtneming van zowel flora àls fauna), een totaal lokaal verwerkingsproces en een unieke communicatie mogelijkheid tussen koffieboer en koffiedrinker.

De koffie wordt lokaal gebrand van de uitsluitend rijpe rode Arabica bonen. Tevens vindt ter plekke de maling en verpakking plaats. Op deze manier blijft er meer geld over in het land van herkomst waar de lokale boeren en dorpsinwoners profijt van hebben.

Momenteel is Escoffee een nog bijzonder exclusief product gezien de hoeveelheid die werd geïmporteerd. Gezien het feit dat Escoffee gretig zijn aftrek vindt is de import verveelvoudigd en zullen daardoor meer mensen met deze hoogwaardige koffie in aanraking komen.

Escoffee is binnenkort ook in menig restaurant op de menulijst te vinden als specialiteitkoffie naast het gangbare kopje koffie dat na een heerlijk diner genuttigd kan worden.

Mocht u interesse hebben om deze heerlijke eerlijke koffie als alternatief naast uw gangbare koffie aan uw klanten te willen serveren neem dan contact op met Escoffee Nederland zodat deze u van zijn service kennis kan geven. U kunt hier tevens terecht voor alle overige vragen.

Bent u nieuwsgierig naar de visie en filosofie van Escoffee bezoek dan www.ESCoffee.com. Hier kunt u ook terecht wanneer u contact zoekt met of vragen heeft aan de lokale koffieboeren of andere medewerkers van ESCoffee.

Met vriendelijke groet,

Het ESCoffee team Nederland,

namens deze,

Bastiaan Bais

Contactpersoon: BastiaanBais@Escoffee.com

• Frankus

En als particulier? Kun je deze koffie ook in (speciaal)zaken kopen, of is ie echt alleen te verkrijgen in de horeca?

Ik zou ESCoffee best willen proberen, maar moet ik dan echt naar een restaurant om deze te nuttigen.

Ik stel de vraag maar hier, want andere mensen zijn hier misschien ook benieuwd naar denk ik.

Groeten, Frank.

• Bastiaan

Beste Frank,

Een goede vraag inderdaad. Momenteel is ESCofee alleen nog verkrijgbaar in Wageningen en Bennekom. Verschillende winkels hier verkopen Escoffee.

Een ondernemer uit Ede die ESCoffee afneemt en verkoopt via internet bezorgt de ESCoffee aan adressen thuis tussen Ede en Arnhem. (zie: www.streekexpresse.nl)

Voor verzending van ESCoffee kunt u met streekexpresse contact opnemen via:

info@streekexpresse.nl of 06-4212 4088. De streekexpresse is inmiddels bezig zijn exploitatiegebied uit te breiden tot in de betuwe voor de direct-aan-huis-bezorging.

Wij zijn een in Nederland nog erg klein bedrijf dat langzaam maar zeker zijn uitbreidings mogelijkheden voor ESCoffee onderzoekt en daar hard aan werkt.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Bais

• Frankus

Mooi zo!

Dan kan ik niet anders zeggen dat ik jullie veel succes toe wens met het bereiken van jullie doelstelling(en) en hoop binnenkort een keer kennis te maken met ESCoffee.

Wederom met een vriendelijke groet, Frank.