Wie heeft ervaring met bestebonen.nl
Ik heb koffie besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen.
E-mails gestuurd, niets helpt
Ik krijg zo een raar voorgevoel.
Ik denk dat het wel losloopt. De website ziet er professioneel uit en als je zoekt zie je dat er een andere organisatie achter zit, nl. Comfort Zone BV.
Als je daar ff verder op zoekt met Google krijg ik niet het idee dat je opgelicht bent, maar hoogstens het slachtoffer van een organisatie waarbij het logistieke deel nog niet op rolletjes loopt.
Hier wat meer info: http://www.innovadis.com/autoindex.asp?page=http://www.innovadis.com/Testimonia.asp?TestimoniumID=27
Je krijgt zelfs een naam; Jan Kerstens… Dus als je echt niets krijgt vindt ik persoonlijk dat je het recht hebt om hem te bellen en eventueel uit te kafferen ;-)
En als ik een stukje mag overnemen uit het artikel: “Want bedenken is het makkelijkste, het komt altijd aan op de uitvoering”
Dat is nou een typisch voorbeeld van bewuste onbekwaamheid.
Andre! Dank je wel.
Deze beste man belde mij vanmorgen en alles beruste op een misverstand zei hij.
Hij had 2 websites en daar van was er 1 niet actief en juist daar had ik op besteld en dat hadden ze niet gezien, deze hebben ze nu weggehaald.
Ik kon ook niet bellen omdat er geen telefoonnummer op de site stond.
Nu krijg ik maandag de koffie +1kg gratis en krijg de verzendkosten retour.
Dit heeft hij dus goed opgelost
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?