gezocht recept frappucino caramel (ooit gedronken bij Starbucks)

• Margriet

Wie kan mij helpen aan het recept van een frappucino caramel. Deze heb ik een paar keer (over de grens gedronken) bij Starbucks gedronken.

Deze is zo fantastisch, maar nergens kan ik (soortgelijk) het recept vinden.

Dus als je mij hiermee een plezier kan doen…GRAAG!!!

• Erwin

Het klinkt alsof het griekse ijskoffie is, Frappé, klik ff op;

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=834&i=269&t=269

Heb daar het recept met nescafe oploskoffie gegeven, maar je kan natuurlijk elke oploskoffie gebruiken. Flink experimenteren dus…

• anneke

Hoi Margriet,

Ik kan je niet helpen, maar zou eveneens graag weten hoe het zit, en sowieso hoe en waar we hier in holland dit soort super koffie kunnen krijgen. mail je mij eventuele reacties door?

groet,

Anneke

• Bear

Ik heb zelf bij Starbucks gewerkt. En je moet een geheimhoudingsclausule ondertekenen. De recepten van starbucks zijn ook niet (makkelijk) te achterhalen.

Ik zou je aanraden om eens een cappucino te maken, en daar een beetje caramelsiroop doorheen te doen. Eventueel kan vanilleijs ook nog, mits gesmolten. Ik neem aan dat je het niet over de ‘iced’ variant hebt.

@Anneke,

er is een starbucks op Utrecht Centraal, en binnenkort komen er twee op Centraal (geheimhouding). Ook zijn er veel Coffee Company's in Nederland, maar voor de echte TopNotch moet je toch echt naar *$

Groet,

B.