senseo apparaat lekt

• eduard

hai allemaal

nou lekt mijn senseo crema apparaat. iemand er ervaring mee

heb gehoord dat je bij radar je beklacht kan doen of wat het nou kassa

in iedergeval het probleem is bekend wie heeft het meegemaakt

en what to do??????

• Jacqueline

Als je bedoelt dat er direct onder de deksel water uit komt i.p.v. dat het door het koffiepadje loopt, dan heb ik daar ervaring mee.

Ik heb gewoon contact opgenomen met Philips, het probleem uitgelegd en kreeg toen een vervangend onderdeel voor in de klep toegestuurd. (Nl. dat metalen plaatje met die afdichtring er omheen.) Zat een duidelijke montagehandleiding bij en sindsdien geen problemen meer.

Het telefoonnummer staat in de boekjes die je bij het apparaat hebt gekregen. Daarin staat ook dat je het apparaat moet opsturen, maar het is handiger om gewoon even te bellen. Heb ik toen ook gedaan. Ze deden helemaal niet moeilijk en twee dagen later had ik het onderdeel. (Dit laatste wel alleen als het voorradig is.)

Succes ermee!

Jacqueline

• henrike

Hallo Eduard

Was aan het surfen op internet over info van koffie. Dit omdat ik zelf bij D.E. werk en een nieuwsbrief maak. Zag je klacht. Inderdaad klopt het dat dat soms gebeurt. Neem contact op met het betreffende telefoonnummer. Weet dat je dan direct geholpen wordt. De fouten komen soms voor omdat de niemand had verwacht dat de senseo zo hard zou gaan lopen. Er word met grote spoed overgewerkt. Ook kun je een kijkje nemen op www.de.nl. Daar kunnen ze je ook verder helpen. Groetjes een trotse medewerker van D.E. Henrike

• wil

mijn koffiezetter lekte ook,je moet dan even d:e.bellen er bestaat een technise dienst waar hij gerepareerd kan worden,de kosten vallen erg mee.sucses Wil

• victor

zo'n enorm apparaat voor twee kopjes filter koffie.

Gelukkig heb ik een perculator( klein, en lekkerder). en keuze uit vele koffiesoorten

Senseo

Wees slim, Doe het niet

een trotse perculator bezitter

• josse de vos

Mijn eerste toestel deed alleen maar lekken.Heb een nieuwe gekregen van de leverancier. Mijn tweede toestel doet het 8 op 10 goed,dus twee slechte.

Als ik met andere mensen praatdie ook zo een toestel hebben zijn er zeker 5 op10

die ook dikwijls een lekkend toesel hebben.De ontwerpers van hun toestel moeten zich niet verschuilen omdat ze de vraag niet kunnen bijhouden ze zouden er beter iets aandoen en de mensen hun toestel vervangen dat degeliik is,dit is zeker geen

reclame voor philips en dauwe egbergs.victor schreef:

>

> zo'n enorm apparaat voor twee kopjes filter koffie.

> Gelukkig heb ik een perculator( klein, en lekkerder). en

> keuze uit vele koffiesoorten

>

> Senseo

> Wees slim, Doe het niet

>

>

> een trotse perculator bezitter