nespresso

• Anne-Mieke van Gils

Op de Ster- reklame zag ik een nespresso apparaat en ik was geinteresseerd en ben gaan zoeken naar een adres waar ik dit eventueel kon proeven en ook waar ik dit kon kopen,helaas ik vang overal bot. Ook de kuipjes koffie die je hiervoor nodig hebt, liggen niet in de supermarkt. Hoe ken ik hier dan achterkomen en waarom ergens reklame voor maken als het niet te krijgen is?

• marinka

ik weet wel dat de cupjes via internet besteld kunnen worden. een vriendin van me heeeft zo'n apparaaat maar ik vind de koffie wel lekker alleen niet echt warm.

groeteje van marinka

• Frank

hallo,

normaliter is het apparaat te koop bij speciaalzaken en de Bijenkorf

het is niet goedkoop; een semi proffessioneel espressoapparaat (met ingebouwde koffiemolen) zou wel eens goedkoper kunnen zijn en dan heb je volop keuze uit koffiebonen.

• Andre Visser

De nespresso app. zijn o.a. bij Bouman op de Ceintuurbaan 85 in Amsterdam te zien, te proeven en te koop. De aanschaf is zeer aantrekkelijk. De cups, alleen de Nespresso passen, bestel je rechtstreeks bij Nespresso en worden bij je thuis bezorgd. Per kopje komt het ongeveer 0.27 eurocent. De donkerbruine zijn heerlijk. Nadeel is volgens mij echter dat als Nestle vind dat de omzet te laag is dat ze dan stoppen met fabricage en dat je blijft zitten met een machine waar niets anders in past. De koffie die je zet met deze apparaten is prima. De diverse smaken verschillen duidelijk. Ik zag je vraag staan en dacht laat ik maar antwoorden. Ik werk ook bij deze firma als monteur, vandaar. Veel succes.

Anne-Mieke van Gils schreef:

>

> Op de Ster- reklame zag ik een nespresso apparaat en ik was

> geinteresseerd en ben gaan zoeken naar een adres waar ik dit

> eventueel kon proeven en ook waar ik dit kon kopen,helaas ik

> vang overal bot. Ook de kuipjes koffie die je hiervoor nodig

> hebt, liggen niet in de supermarkt. Hoe ken ik hier dan

> achterkomen en waarom ergens reklame voor maken als het niet

> te krijgen is?

• victor

beperk je niet door je afhankelijk te maken aan de fabrikant van die cups

je kunt nooit een wat anders drinken