te koop: 'CONA' chrome & glass Coffee maker

• Joleen Gerrits

Voor het makkelijke heb ik even onderstaand tekstje gekopieerd vanaf een engelse site…

'CONA' chrome & glass Coffee maker

Made of glass, these original chrome/black based table top models provide an aromatic, full, yet mellow flavour of coffee. Their spirit burners and novel infusion method provide a great talking point at the dinner table too.

Het geheel is 2x gebruikt door m'n ouders en sinds een jaartje of 15 staat de pot op de kast… Verkeerd in goede staat dus. ÿén opmerking: het ringetje van het potje waar de spiritus inzit is gebroken. Maar is makkelijk te lijmen. Er heeft jarenlang spiritus in het potje gezeten en de lont zal vervangen moeten worden. Verder verkeerd alles in perfecte staat. Geen gebruiksaanwijzing erbij, maar die is wel te vinden op het internet.

Goed bod gevraagd! Af te halen in Coevorden óf verzendkosten voor koper.

• Joleen Gerrits

• Joleen Gerrits

Sorry mensen, foto lukt me niet. Mail maar voor een foto…

• Nathalie Ruiter

Goedenavond!

Ik, nouja, mijn moeder, wou even reageren op uw advertentie. Wij zijn op zoek naar de glazen filter (Size B), aangezien deze vanmiddag kapot is gevallen. Het model is goed 25 jaar oud, maar uw beschrijving komt aardig overeen met ons apparaat. Zou u een foto kunnen zenden van uw apparaat? Dan weten we zeker dat het dezelfde is (of niet).

Bij voorbaat dank!

Nathalie Ruiter