Koffieconcepten voor het MKB

  • Douwe Egberts

    Beste Allemaal,

    Ik ben vertegenwoordiger bij het wereldse DE en trots als een pauw.

    Via deze weg zoek ik bedrijven tot 25 man die koffie op de traditionele manier zetten en dit graag op korte termijn willen automatiseren.

    Indien dit van toepassing is, reageer snel. De eerste tien serieuze aanmeldingen met gunstig resultaat krijgen een luxe 6 vaks Pickwick theekist t.w.v. 50,- kado.

  • Linda

    Beste vertegenwoordiger van het wereldse DE.

    Laatst was ik bij Cafe DE: erg leuk concept. Kunt u mij misschien vertellen of dit een franchiseformule is? Hoe gaat het precies in zijn werk? Ik las namelijk in het foldertje dat jullie al 5 zaken hebben. Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen.

    Over het uw prikbord-bericht: wat houdt het precies in?

    Bvd.

  • Peter

    Bent u niet in staat om dit soort advertenties uit uw eigen reclamebudget te betalen? Ik neem aan dat dit prikbord niet bedoeld is voor ordinaire verkoopdoeleinden.

    Peter

  • john

    Typisch Nederlands pedant wijsvingertje. Al deze startpagina's hebben sponsors en prikbord maakt daar deel vanuit. Gun DE een beetje commerciele vrijheid, je drinkt ze toch ook??

  • john

    Beste Peter,

    Typisch Nederlands pedant wijsvingertje. Al deze startpagina's hebben sponsors en prikbord maakt daar deel vanuit. Gun DE een beetje commerciele vrijheid, je drinkt ze toch ook??