ZOEK EEN ESPRESSO APPARAAT!

  • Mark

    Ik ben op zoek naar een goed espresso apparaat (volautomatisch).

    Wie heeft erwat gouden tips danwel ervaring met een prettig apparaat.

    Type:

    Ik ben een lekkere koffiedrinker. Liever een goed bakkie dan 10 matige!

    Mijn vriendin drinkt alleen thee, dus als er ook water afgetapt kan worden voor thee,dan zou dat handig zijn. Ik denk zelf aan een prijs van rond de 1.000 gulden.

    ik ben benieuwd naar enige reacties!

    Bedankt alvast!

    Mark Elkerbout

  • wolters

    wij hebben wel een koffiezet apparaat te koop maar ik denk dat hij te duur is je zoekt er 1 van rond de 1000 gulden en voor die van ons vragen we 1750,- en daar kan ook water mee afgetapt worden en dranken warm gemaakt worden die wij hebben is de jura impressa x95

  • Mark

    Dit weekend kreeg ik de MAKRO-krant in de bus. Daar staat de Krups Orchestro in de aanbieding.

    beste koop consumentengids mei 2001 en voor een bedrag van Hfl. 875,– (excl. BTW)

    Tot op heden de beste aanbieding na miepkniep.nl waar dit systeem Hfl. 1.080,00 (incl. BTW) kost.

    Iemand ervaring met de volautomatische Krups Orchestro?

    Bedankt weer! Ondertussen struin ik de markt verder af!

    Mark

  • Cath

    Hoi,

    Krups heeft hetzzelfde systeem als de jura-volautomaten, alleen met veel minder service en minder professionele onderdelen. Even doorsparen voor het apparaat van Wolters lijkt me een goed idee, voor een dubbeltje op de eerste rang en dan een apparaat waar je als je er over twee jaar problemen mee krijgt niks meer mee kunt lijkt me ook niet alles!

  • Jolanda Scheepers

    Wij zijn wel geïnteresseerd in deze Jura impresa X95. Dus stuur even een mailtje aan scheepers@freeler.nl als deze nog steeds te koop is.

    Groetjes, Jolanda

  • Cath

    Overigens, de Krups apparatenafdeling is failliet, en in afwachting van eventuele kopers die de boel willen voortzetten. Niet echt een ideaal moment om een Krups te kopen, dus!

  • Viana van der Putten

    Kijk eens op onze pagina voor een espresso apparaat en maler en koffiebrander voor huishoudelijk gebruik

    http://www.ongebrand.nl

  • Kevin

    tip www.horecaland.nl

  • Robin

    Je houd van lekkere koffie, kijk dan eens op www.comfortathome.nl

    Groetjes

    Robin