Welkom op het prikbord van de koffie pagina!

  • Hans Jacobs

    U bent welkom op het prikbord van de koffie pagina!

  • marianne

    Bedankt! En ik ben zowaar de eerste bezoeker! Benieuwd wanneer de volgende op de koffie komt!

    P.S. Cappuccino vind ik het lekkerst! ;)

  • Mark

    Ik ben op zoek naar een goed espresso apparaat (volautomatisch).

    Wie heeft erwat gouden tips danwel ervaring met een prettig apparaat.

    Type:

    Ik ben een lekkere koffiedrinker. Liever een goed bakkie dan 10 matige!

    Mijn vriendin drinkt alleen thee, dus als er ook water afgetapt kan worden voor thee,dan zou dat handig zijn. Ik denk zelf aan een prijs van rond de 1.000 gulden.

    ik ben benieuwd naar enige reacties!

    Bedankt alvast!

    Mark Elkerbout

  • Frank

    Hallo Mark,

    Het zal heel moeilijk zijn om een goede volautomatische espressomachine te vinden voor 1000,- . Rond deze prijs heb je net een goede “normale” espressomachine. Bijvoorbeeld de Rancilio Silvia. Goede volautomaten beginnen ergens rond de 2200,- .

    Frank

  • Robert

    Ga eens voor een goed advies en ruime sortering naar het KOOKCENTRUM in Rotterdam.

    Waanzinnige zaak die erg veel op voorraad heeft. Zie www.kookcentrum.nl

  • luc

    Dag Mark,

    Koop een Saeco, voor 17.000 Bef kan je die al hebben.

    Vol-automatisch, warm op een minuut, je vriendin kan haar T'tje hebben en om je schoonmoeder in spé op te vrijen kan je er ook nog een échte cappuccino uit krijgen.

    Je hebt 2 moddelletjes, de Magic en z'n groter broertje, naam vergeten en iets duurder.

    Het zetmechanisme is zo eenvoudig te te onderhouden, te demonteren en terug te plaatsen dat zelfs je grootje het voor elkaar krijgt.

    groetjes uit het Antwerpse….

  • luc

    Dag Mark,

    Koop een Saeco, voor 17.000 Bef kan je die al hebben.

    Vol-automatisch, warm op een minuut, je vriendin kan haar T'tje hebben en om je schoonmoeder in spé op te vrijen kan je er ook nog een échte cappuccino uit krijgen.

    Je hebt 2 moddelletjes, de Magic en z'n groter broertje, naam vergeten en iets duurder.

    Het zetmechanisme is zo eenvoudig te te onderhouden, te demonteren en terug te plaatsen dat zelfs je grootje het voor elkaar krijgt.

    groetjes uit het Antwerpse….

  • luc

    Dag Mark,

    heb nog eens rond-gesurfd, je moet eens gaan buurten op http://www.espressissimo.nl/,

    daar staat een hele verzameling toestellen onder elkaar.

    Niet op de koffie letten van die site, dit is vooral cinema.

    nog steeds even Antwerpse bonjoerkes.

  • Robin

    Ken je de Retro koffie al? Een lust voor het oog en een streling voor de tong. Kijk eens op www.comfortathome.nl.