OrganoGold koffie, thee en chocolademelk

  • Ralf

    Organo Gold-koffie (en chocolademelk) is sinds kort op de Nederlandse markt verkrijgbaar en is uniek in zijn soort. Het bevat namelijk het Ganoderma Lucidum extract. Ganoderma (of Reishi (zoek maar eens op via google) wordt gewonnen in China en is een zeldzaam kruid dat al sinds duizenden jaren in China gebruikt wordt tegen allerlei kwalen en ziektes. Het is echt een produkt wat voor vele doeleinden geschikt is. Zowel qua gebruik als qua locatie. U kunt het in prive-sfeer drinken, maar indien u in de horeca(wellness) zit zou dit ook een mooi produkt zijn. U verkoopt immers een kopje koffie gezond.

    Voor de kinderen en mensen die geen koffie lusten is er ook nog Chocolademelk. Sinds kort is er ook Organic Green Tea !

    Als u een schoonheidssalon heeft, massages geeft of Wellness-centrum heeft, is dit een zeer geschikt produkt om te verkopen.

    Over gebruik tijdens zwangerschappen is weinig bekend. Het w ordt daarom afgeraden om deze producten tijdens de zwangerschap te gebruiken.

    Dit zijn een aan tal van de positieve werkingen van Organo Gold koffie:

    Het bevordert de opname van zuurstof in het lichaam.

    Bevat meer dan 150 antioxidanten (vergelijk: een kopje versgeperste sinaasappelsap bevat ca. 17 antioxidanten).

    Bevat meer dan 200 verschillende voedingsstoffen, het lichaam kan pakken wat het nodig heeft, alsof het een lopend buffet is.

    Verhoogt het uithoudingsvermogen en geeft meer kracht en energie.

    Bevordert de hersencapaciteit, (met name de vroeg geteelde Ganoderma die mycilium bevat)

    Bevordert de algehele bloedcirculatie.

    Ondersteunt het immuunsysteem.

    Zorgt voor een natuurlijke detox van het lichaam, zodat het lichaam beter in staat is zichzelf te herstellen.

    Inmiddels melden zich ook steeds meer mensen die onze produkten gebruiken tegen een te hoge bloeddruk. Na gebruik van Organo Gold zijn er diverse personen die merken dat hun bloeddruk lager is geworden.

    Er zijn drie soorten koffie en dit zijn de prijzen en inhoud per doos:

    Black (Zwarte koffie) doosje met 30 zakjes à € 25 per doosje

    Latte (met melk en zoetstof) doosje met 20 zakjes à € 25 per doosje

    Mocha (mokka) doosje met 15 zakjes à € 29,50 per doosje

    Chocolademelk doosje met 15 zakjes à € 29,50 per doosje

    Organic Green Tea doosje met 25 zakjes à €29,50 per doosje

    Bij verzenden zijn de verzendkosten voor ontvanger. Ophalen is zonder extra kosten.

    VERKOPER / DISTRIBUTEUR VAN ORGANO GOLD WORDEN? DAT KAN:

    Wilt u deze produkten zelf gaan verkopen en distributeur worden, dan krijgt u de producten tegen inkoopprijs. Dat scheelt al gauw 35% in uw voordeel.

    Neem voor uitleg contact met me op. (We zoeken mensen in heel Nederland ! Dus vacatures te over!) Relatief gezien een kleine investering die u, mits uzelf succesvol bent, makkelijk kunt terugverdienen. Dit is een kans die u niet kunt laten liggen !

    U kunt ook eens kijken op verkoop.organogold.com

    Met vriendelijke groet,

    Ralf & Sandra

    Distributeur Organo Gold

  • Mitchell Koffie Apparaten

    Beste,

    Dit is een zeer interessant bericht. Is het enkel mogelijk om zelf koffie distributeur te worden? Of werken jullie ook op met een affiliate manier?

    Ik ben namelijk bezig met een aantal nieuwe websites zoals Koffie-Apparaten.net.

    Mvg

    Mitchell

  • Ralf

    Hallo Mitchell,

    nee we werken niet als een affiliate. Je kunt de koffie bij ons bestellen tegen genoemde prijzen of de door jouw gerefereerde methode; door distributeur te worden en tot circa 35% voordeel te krijgen.

    Sorry voor de late reactie, maar ik heb geen bericht ontvangen dat je had gereageerd.

    mvgr Ralf

  • daniell

    geachte heer, mevrouw

    ik zal me even voorstellen. ik ben Daniell en was ook zeer actief met de

    organo gold business als zilver member. Helaas stop ik ermee.

    Ik heb nog heel veel koffie, thee en chocolade over, die ik voor een goed prijs wil wegdoen.

    Misschien dat u een netwerk heeft, en dat u ze voor een redelijke prijs kunt aan bieden.

    De waarde zijn als volgt:

    Hot chocolade: 15 zakjes (t.w.v. 31,90)

    Cafe mocha (met chocolade smaak): 15 zakjes (t.w.v. 31,90)

    Cafe latte: 20 zakjes (t.w.v. 29,90)

    Black coffee: 30 zakjes, met elk zakje kunnen 2 kopjes gemaakt worden (t.w.v. 29,90)

    tevens ook theepakken.

    Ik doe ze weg voor spotprijzen:

    10euro p/pak bij afname vanaf 10 tot 14 stuks.

    7,50euro p/p bij afname vanaf 15 stuks en meer.

    5,00euro p/p bij hele afname van de partij, uiterst prijs!!

    Misschien interessant? u kunt mij ook bellen, 0 618947396.

    mvg,

    Daniell.