Gevraagd: Repareren van KRUPS Orchestro

  • TC Chan

    Hi,

    Mijn Krups Ochestro (7 jaar oud) is sinds kort “defect”. Hij gaat wel aan, alle lampjes branden, maar er komt geen koffie meer uit de standaard koffiebuisjes'. In plaats daarvan komt de koffie in het koffiedikreservoir terecht. Heb het apparaat meerdere keren aan en uit gezet, ook stroom volledig afgehaald, helaas esultaat.

    Dit probleem is ontstaan na een kalkreinigingsbeurt.

    Wie kan dit probleem reparere tegen een schappelijke prijs?

    Ik woon zelf in Nieuw-Vennep. Voorkeur is reparatie aan huis, maar als de reparatie locatie “dichtbij” is dan kan ik ook langs rijden.

    gr,

    TC

  • Albert

    Bij mij is vorige week precies hetzelfde gebeurt, ook na een ontkalkingsbeurt, kan bijna geen toeval zijn. Was vandaag aan het google' n om eens te kijken wat er aan te doen is en tegen welke prijs, want het is verder een prima apparaat. Heb je al reacties gehad? Daar zou ik dan ook mee geholpen zijn.

  • jurgenosd73

    opsturen naar Krups in veenendaal, consumentenservice.

    Komt altijd een prijsopgave, reken voor groot onderhoud op circa € 150,00

    duurt ongeveer 2 weken

  • Martijn

    Heb precies hetzelfde. Na ontkalking komt de koffie nu alleen nog in de lekbak uit.

    Heb de machine uit elkaar gehaald, hoopte op een los/verstopt slangetje. Maar helaas zit ergens onder in de “vermaler”.

    Ben maar gestopt met uit elkaar halen.

    Lijkt mij zo te lezen een wel erg veel voorkomend probleem.

    Ga maar eens mailen met Krups.

    Houdt jullie op de hoogte.

  • bert bent

    Hallo ik weet niet of jouw probleem met de Krups opgelost is, zoniet bel mij dan 020 6430767 06 1955 8925 mvg bert bent

  • bert bent

    Een goede side voor reparaties is www.juraprofi.de scroll via serviceanleitung naar Krups.

  • K v Keulen

    K ga geen 200 euro betalen voor een groot onderhoud noemen ze dat dan en brengen ze na het schijnt standaard in rekening wat er ook aan is?Na een x aantal koppjes koffie gooit hij er standaard een rubberring eruit zodat je bijna verplicht bent om hem om de zoveel tijd een grote beurt te laten geven,iets wat ze er bij de verkoop van het apparaat niet bij vermelden anders had ik hem nooit genomen!

  • Daisy

    Ik heb nu hetzelfde probleem en hoopte hier de oplossing te vinden.. Ik ging nog wat verder zoeken en heb uiteindelijk denk ik wel de oplossing gevonden. Dus voor alle mensen die ook op de pagina terecht komen en zich afvragen wat het kan zijn, deel ik even het reparatieadvies!