koffie automaat onderdelen voor DE

  • Koffiemonteur

    naar de koffiemonteur brengen

    koffiemonteur@hotmail.com

  • gao

    hoi ik heb een cafetesse 50 .

    hij lekt bij de koffie zijde,als ik een koffie heeft gemaakt , water blijft stromen bij de boiler

    wij denken de zwarte schakelaar die de buis erlangs komt.

    heeft u zo schakelaar?

    groetjes

    gao

  • Koffiemonteur

    waterklep blijft lekken van koffie uitloop waarschijnlijk zit er kalk in de klep als u deze schoonmaakt is het probleem opgelost. anders mail naar koffiemonteur@hotmail.com of 0655557453

  • van Beek

    Hallo ,

    Heeft iemand antwoord op de onderstaande vragen?

    Ik heb een cafitesse 51 met vaste wateraansluiting, nu gaat het lampje (groen) aan de zijkant knipperen, als ik hem reset komt er links(als je ervoorstaat) water uit en kun je weer kofiie tappen,

    en even later gaat hij weer knipperen. Het rode lampje brand ook maar ik zag dat de coolvin niet meer draait (wat kost deze).

    Groeten, Leen

  • duran

    Beste,

    ik heb een cafitesse 2000 zonder geldinworp, ik zou deze graag ( laten ) ombouwen tot een toestel met muntinworp, is dit mogelijk en kan u deze onderdelen leveren? zo ja zou ik deze graag bestellen.

    mvg

  • jan Jongsma

    ik ben op zoek naar een nieuwe boiler voor een cafitesse 50 graag wil ik eerst een prijs opgave van dit onderdeel

  • Koffiemonteur

    mailt u mij even op koffiemonteur@hotmail.com dan kan ik u een prijs opgeven.

  • Koffiemonteur

    mailt u mij even op koffiemonteur@hotmail.com

  • laar.51@kpnmail.nl

    hallo,

    ben op zoek naar een boiler voor de Gallery 100?

    prijs?

    gr laar

  • Chiq

    wie kan mij vertelen wat een boilertje voor een amazone xl kost en heeft er mischien een of twee te koop