cafebar832 afstellen?

  • vincent

    0 ingedrukt houden tot er staat password

    dan 1 2 3 indrukken en je bent in het menu.

    met knop 5 door het menu en knop 2 is enter.

  • Jerom

    Geld besparen is absoluut goed.

    Kijk daarentegen wel uit met zelf de instellingen wijzigen. Er komt meer bij kijken dan alleen een iets hogere of lagere dosering. Een ontregelde automaat of continue verstoppingen na afloop kunnen het gevolg zijn. Wees daarvan op de hoogte.

    Onze operators mogen ook geen instellingen veranderen, want fouten die hieruit voortvloeien vallen bij alle koffieautomatenleveranciers onder molest, wat vervolgens weer buiten alle onderhoudscontracten valt. Kortom; betalen.

    Er zijn overigens ook koffieleveranciers die instellingen veranderen, bij wijze van service, gratis voor je doen.

    Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Vriendelijke groeten,

    Rofresco

    De onafhankelijke automatenoperators

    www.rofresco.nl

  • Remco

    Hallo Hennie,

    Jouw bericht komt uit het jaar kruik maar misschien wil je nog reageren?

    Ik kan ook mijn Cafebar 832 in alleen ik weet niet precies de toetsen.

    Je maakt gebruik van de toetsen op de voorzijde van de machine, bepaalde “koffiesmaken” zijn dan escape of enter b.v..

    Weet jij welke toetsen?

    Groeten Remco

  • Marien

    Hoi ik heb ook een cafebar 832, maar die is op hol geslagen. Hij gaat spontaan koffie of choco inschenken waardoor de lekbak telkens overstroomd, wat zou dat kunnen zijn?

  • Marien

    Ik heb mijn eigen cafebar probleem gevonden. er zat water in de bedientoetsen waardoor hij af en toe spontaan koffie ging zetten.

    heb inmiddels wel een volgend probleem (denk vanuit de programmering) knop Cholocade geeft nu espresso. naar mijn idee heb ik niets aan de programmering gewijzigd alleen maar door de menu's heen gelopen. nu heb ik wel iets gevnden van receptenlijsten, misschien dat daat iets in zit? weet iemand hoe de receptenlijsten er uit zien, het systeem kent 4 dranken, maar er zitten aan de voorkant wel meet keuze's.

  • murat

    Hallo,

    Wij hebben de cafebar 832 en mijn vraag is of we kunnen afstellen hoe sterk de koffie,melk,chocomelk word? Is er afstel mogelijkheden van dit apparaat?

  • Joop

    Hoi

    Zijn jullie er al achter ?

    Het lukte me wel om met hekje bij het invoeren van de pincode te komen die is dan 4321

    dan kom je in een menu met temperatuur en tellers resetten.

    maar de sterkte en de water hoeveelheid , ben ik nog niet achter, weten jullie al wat meer ?

    Groeten Joop

  • Koffiegilde.nl

    Dit is wat ik tot dusverre weet

    # = Menu

    0 indrukken tot Password aan voorkant verschijnt

    123 is Password

    Knop 2 voorkant Kan/StartStop = Enter

    Knop 5 voorkant Cappuccino = door Menu

    Reset code voor tellers 4321

    Heb het geheel nog niet helemaal kunnen testen

  • Joop

    Hallo,

    Wie kent er iemand die dit soort apparaten kan repareren?

    We hebben een vrij nieuwe staan maar krijgen hem niet aan de gang.

  • Koffiegilde.nl

    @Joop

    Stuur me ff PM naar leo at koffiegilde punt nl. Dan zal ik je alle gegevens die je nodig hebt mailen.