van nelle spaarpunten

  • Leen

    Erf ik 9850 van nelle punten en kan ik daar niets meer mee, da's mooi kut zeg.

  • Leen

    Krijg ik 9850 van nelle spaarpunten, ik blij, zijn ze waardeloos, das mooi kut!

  • A. Meijer

    Bij het opruimen van het huis van mijn moeder kwam ik een massa Van Nelle punten tegen. Het zal toch niet waar zijn dat al dit gespaar uiteindelijk helemaal niks oplevert? Beste Ombudsman kan dit nu zomaar?

  • T. Knoop

    Ook ik heb vele punten “geerfd”bij het opruimen van een woning (voormalig kruidenier). Het is geen reclame voor Van Nelle of zoals nu DE om gespaarde punten niets meer waard te laten zijn.

    Dat kan nooit de opzet van de oprichters geweest zijn.

    Laten we hopen op een coulance bericht.

  • anneke

    Geachte lezer.

    Gaarne wil ik war inrormatie ik heb n.l nog een aantal punten gevonden en wist niet presies waar ze lagen kan ik daar nog iets mee ik heb er wel lang voor gespaard hoop opeen positief antwoord gr. anneke

  • C. Michielsen

    Ook ik heb enige duizenden DE spaarpunten en ruim 6000 van Nelle spaarpunten. Heb ik daar 50 jaar al die dingen netjes voor uitgeknipt? Een slechte zaak voor DE en van Nelle als ze daar niets meer voor geven.

    CM

  • Carla

    De DE punten zijn wel geldig hoor, je kunt gratis leuke dingen aanschaffen. Om verzendkosten te besparen kun je de artikelen ook in een DE winkel kopen, maar ja…daar moet je dan maar net bij in de buurt wonen. Zie hub website waar je alle geschenken kunt vinden.

    http://www.douweegbertsenmeer.nl

  • annie

    heb ook nog 5550 punten van van nelle ?

  • Olga

    Beste administratie van Van Nelle,

    ik heb 895 punten van van Nelle koffie,

    verder kon ik bij de supermarkt wel een boekje van Douwe Egberts vinden, maar niet van Van Nelle.

    nu lees ik dat de zegels niet meer ingeleverd kunnen worden.

    Klopt dit? en kan dit zomaar?

    de zegels zijn toch een bepaald bedrag waard?

    wat kan ik nu voor actie ondernemen?

    met vriendelijke groet,

    Olga

  • gmwturk

    zijn de koffie punten nog geldig.